Další informace
Hlavními stavebními objekty byly rekonstrukce železničních mostů přes řeku Radbuzu, přes Vejprnický potok a přes ulice Prokopova a Vejprnická. Součástí stavby byla i komplexní rekonstrukce podchodů žst. Plzeň hl. n., které byly prodlouženy do ulic Šumavská a Železniční. Dále stavba obsahovala především kolejové úpravy, výstavbu a rekonstrukci nástupišť ve stávající žst. Plzeň Jižní předměstí, včetně bezbariérových přístupů. Provedeny byly úpravy sdělovacího a zabezpečovacího zařízení, pokládka nové kabelizace, výstavba kabelovodu, trakčního vedení, protihlukových opatření a modernizace informačního systému pro cestující apod.
Hlavní přínosy stavby:
- Zvýšení komfortu cestování (bezbariérové přístupy na nástupiště)
- Posílení bezpečnosti železničního provozu
- Snížení hlukové zátěže pro občany a návštěvníky města
- Prodloužení podchodu v železniční stanici Plzeň hlavní nádraží do ulic Šumavská a Železniční
- Nová nástupiště v železniční stanici Plzeň Jižní předměstí