Skanska v České Republice
c

Skanska odmítá způsob komunikace a výši reklamačních nároků ze strany ŘSD

Tisková zpráva 24.03.2011 11:29 CET

společnost Skanska a. s. poskytla médiím komentář ke všem reklamacím, které v uplynulých deseti dnech velmi neobvyklým způsobem uplatňuje ŘSD. Z rozboru jednotlivých případů vyplývá, že Skanska neporušuje smluvní podmínky a chová se v souladu se zásadami korektního jednání s klienty. Pokud se vyskytly závady, Skanska poctivě zkoumá jejich příčiny a bere na sebe odpovědnost tam, kde ji skutečně nese. Rozsah závad v žádném případě nedosahuje stamilionových, či dokonce miliardových částek, které v minulých dnech uváděli ministr dopravy Vít Bárta a ŘSD.

Ilustracní foto

„Nikdy jsme netvrdili, že pracujeme bez chyb. Stavíme často ve složitých

terénech a jsme jenom lidé. Ale když uděláme chybu, umíme ji nejen

přiznat, ale taky včas odstranit opravou na své vlastní náklady nebo

svým klientům kompenzovat podle konkrétních smluvních podmínek“,

zdůrazňuje generální ředitel Skanska a. s. Dan Ťok. „Do dneška jsme

nenašli vysvětlení, proč se ministr dopravy a vedení ŘSD pustili právě do

nás a jen do nás, proč s námi komunikují ultimativním způsobem přes

média, proč zveřejňují nepravdivé informace. Připadáme si teď jako terč na

pouťové střelnici“.

Genezi všech problémů, kvůli kterým ŘSD v minulých dnech dokonce

rozmístila v síti českých silnic a dálnic tabule s nápisem Tady stavěla

Skanska, lze přitom jednoduše zmapovat od začátku do konce. Skanska

může doložit, že o nich s klientem vedla řádný dialog a že je řeší podle

smluvních podmínek standardním způsobem.

Skanska trvá na tom, že tabule mají být odstraněny a žádá svého klienta, aby se vrátil ke standardnímu způsobu komunikace.