Skanska v České Republice
c

Skanska Reality již podruhé oceněna Superbrands Award

Tisková zpráva 29.07.2014 10:00 CET

Stejně jako loni, i letos expertní komise Brand Council programu Czech Superbrands udělila ocenění Czech Superbrands Award 2014 společnosti Skanska Reality. Tato cena celosvětově vyzdvihuje nejlepší národní značky, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvíjení a dynamického vylepšování brand image. Značky jsou nominovány na základě průzkumu prováděného renomovanou průzkumnou agenturou GFK. Kromě developera Skanska Reality a. s. byla letos, v novém segmentu B2B, oceněna i stavební skupina Skanska a. s. Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat.

„Značka Skanska zaštiťuje různé typy obchodních činností a míří na různé klienty. Proto je důležité, aby byla flexibilní a zároveň zůstala srozumitelná, konzistentní a relevantní,"řekl Mikael Matts, ředitel společnosti Skanska Reality. „Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pozitivní zpětnou vazbu vnímáme především jako závazek do budoucna " doplnil závěrem.

Skanska Reality, skandinávský developer se zeleným srdcem

Za 17 let na místním trhu Skanska Reality vybudovala již více než 6 800 nových domovů. Ve všech rodinných a bytových domech, které dokončila, žije přibližně stejně lidí jako ve městě Jičín, tedy cca 16 000. V Čechách patří dlouhodobě mezi leadry trhu. Na základě znalostí svých zákazníků efektivně vyvíjí a staví moderní domovy a sousedství pro lidi, kteří plánují svou budoucnost a hledají bezpečnou volbu. Jako první z velkých developerů začala nabízet nemovitosti v pasivním a nízkoenergetickém standardu. V tomto roce se s kampaní „Bezpečný domov“ zaměřila na propagaci bezpečnosti v domácnosti.
Díky znalosti životního stylu a potřeb klientů jim dokáže Skanska Reality nabídnout relevantní řešení, z nichž jsou některá jedinečná – například místnost se sprchou na kola, kočárky a psy v přízemí některých domů nebo hnízdní boxy pro ohroženého Rorýse obecného v atice modřanského domu U cukrovaru.

Mezinárodní program Superbrands

Tento program byl před více než 15 lety zaveden ve Velké Británii marketingovými a komunikačními odborníky. Stanovili si dva cíle: uvést do středu pozornosti mimořádně silné značky a prezentovat příklady pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších. Od té doby se tento program stal populárním na celém světě a dnes je cena Superbrands Award uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech. Komise Brand Council má při udělování ocenění klíčovou roli, proto jsou
do ní vybíráni pouze přední a vysoce uznávaní experti.