„Značka Skanska zaštiťuje různé typy obchodních činností a míří na různé klienty. Proto je důležité, aby byla flexibilní a zároveň zůstala srozumitelná, konzistentní a relevantní,"řekl Mikael Matts, ředitel společnosti Skanska Reality. „Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pozitivní zpětnou vazbu vnímáme především jako závazek do budoucna " doplnil závěrem.
Skanska Reality, skandinávský developer se zeleným srdcem
Za 17 let na místním trhu Skanska Reality vybudovala již více než 6 800 nových domovů. Ve všech rodinných a bytových domech, které dokončila, žije přibližně stejně lidí jako ve městě Jičín, tedy cca 16 000. V Čechách patří dlouhodobě mezi leadry trhu. Na základě znalostí svých zákazníků efektivně vyvíjí a staví moderní domovy a sousedství pro lidi, kteří plánují svou budoucnost a hledají bezpečnou volbu. Jako první z velkých developerů začala nabízet nemovitosti v pasivním a nízkoenergetickém standardu. V tomto roce se s kampaní „Bezpečný domov“ zaměřila na propagaci bezpečnosti v domácnosti.
Díky znalosti životního stylu a potřeb klientů jim dokáže Skanska Reality nabídnout relevantní řešení, z nichž jsou některá jedinečná – například místnost se sprchou na kola, kočárky a psy v přízemí některých domů nebo hnízdní boxy pro ohroženého Rorýse obecného v atice modřanského domu U cukrovaru.
Mezinárodní program Superbrands
Tento program byl před více než 15 lety zaveden ve Velké Británii marketingovými a komunikačními odborníky. Stanovili si dva cíle: uvést do středu pozornosti mimořádně silné značky a prezentovat příklady pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších. Od té doby se tento program stal populárním na celém světě a dnes je cena Superbrands Award uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech. Komise Brand Council má při udělování ocenění klíčovou roli, proto jsou
do ní vybíráni pouze přední a vysoce uznávaní experti.